MAGICZNY DZIEŃ DZIECKA

Magiczny Dzień Dziecka odbył się 1-go czerwca w Galerii Handlowej BRAMA POMORZA.  Galeria zamieniła się w prawdziwą Szkołę Czarodziejów.

Wszystkie dzieci, te starsze i młodsze, które odwiedziły w tym dniu galerię, miały szansę wziąć udział w magicznych zajęciach, prowadzonych przez naszych Psorów.

Dziękujemy wszystkim młodym czarodziejom i ich rodzicom za wzięcie udziału w obchodach Magicznego Dnia Dziecka, naszym Psorom za profesjonalizm i zaangażowanie w przekazywanie całej magicznej wiedzy, no i oczywiście Galerii Brama Pomorza za zaproszenie nas do współpracy.

DZIEŃ DZIECKA

Międzynarodowy Dzień Dziecka ustanowiono 20 listopada 1954 roku decyzją Zgromadzenia Ogólnego Organizacji Narodów Zjednoczonych jako święto mające na celu upowszechnianie wiedzy o prawach dziecka oraz promowanie działań na rzecz ich pomyślnego rozwoju. Międzynarodowy Dzień Dziecka to święto każdego malucha. Wyczekiwane przez dzieci podobnie jak urodziny czy gwiazdka. Tego dnia każde dziecko powinno poczuć się wyjątkowo i miło spędzić czas z najbliższymi. Na świecie Dzień Dziecka nie zawsze jest celebrowany w ten sam dzień i w ten sam sposób.

BRAMA POMORZA

Brama Pomorza to największe w regionie centrum handlowe, o łącznej powierzchni aż 34 000 mkw. Jest tu około 50 lokali, w tym sklepy, kawiarnia, punkty usługowe i restauracja. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji darmowy parking.

Ofertę centrum, w której jest wiele renomowanych polskich i międzynarodowych marek uzupełnia kawiarnia Choice, serwująca naturalne lody, według włoskiej receptury i słodkości z belgijskiej czekolady oraz restauracja Gra Smaków, w której klienci mają możliwość spróbowania nowych, nieoczywistych połączeń smakowych.

MAGICZNE ATRAKCJE

Eliksiry – na pewno nie są tak straszne, jak gdyby prowadził je Profesor Snape. Dzieci mają okazję poznać podstawowe informacje o tych tajemniczych substancjach oraz wykonać samodzielnie dla siebie mały eliksir.

Zaklęcia i pojedynki – w Krainie Quatronum Czarodzieje poznają trzy podstawowe zaklęcia: INCENDIO (ogień), AQUAMENTI (woda), TERRATUM (ziemia). Pojedynki odbywają się na zasadzie gry PAPIER-KAMIEŃ-NOŻYCE. Zaklęcie INCENDIO pokonuje TERRATUM, bo ogień pali ziemię. AQUAMENTI pokonuje INCENDIO, bo ogień gasi wodę. Zaklęcie TERRATUM pokonuje AQUAMENTI, gdyż ziemia wsysa wodę.

Sowia Poczta – każdy uczestnik pisze list z uzasadnieniem, dlaczego chciałby trafić do Szkoły Czarodziejów Quatronum.

Szachy Czarodziejów— bardzo popularna wśród czarodziejów gra, której reguły są takie same jak w zwykłych, mugolskich szachach. Różnicę stanowią figury, które poruszają się samodzielnie. Mogą one także wchodzić w interakcje z graczem, dając mu rady, mniej lub bardziej się go słuchając. Komplety szachów zżywały się również z używającym ich czarodziejem.

Pozostałymi atrakcjami były magiczne tatuaże, fotościanka i warsztat różdżkarski, w któym dzieci samodzielnie mogły ozdabiać zdobyte różdżki.